Simbis, online CRM software

 
 
U kunt o.a. de volgende zaken met Simbis;
  • relaties opslaan en beheren
  • bijhouden van de agenda van u en uw collega`s
  • factureren naar debiteuren
  • beheer van in- en verkoopfacturen

Wij bieden MKB bedrijven de mogelijkheid online via Simbis hun bedrijfsinformatie te beheren.

Voorbeeld van een Simbis gebruikers.

Een ondernemer, vrachtwagen chauffeur met eigen vrachtwagen (een eigenrijder) werkt dagelijks door vrachten te vervoeren van derden.

De ondernemer heeft een notebook in de vrachtwagen die verbonden is met draadloos internet.

Zodra de ondernemer ergens moet wachten om geladen of gelost te worden, maak hij van de gelegenheid gebruik de ritinformatie via Simbis bij te houden.

Thuis gekomen log hij in om enkel de facturen uit te printen en op te sturen naar zijn opdrachtgevers. 
Hierdoor bespaart hij dagelijks veel tijd doordat hij de gegevens heeft ingevoerd in zijn wachttijd en niet in zijn spaarzame vrije tijd.

Bij facturen die urgent karakter hebben kan hij deze via E-mail aanbieden aan zijn opdrachtgever.

Een kleine aannemer, met zijn kantoor aan huis en zijn werkplaats op een industrieterrein gebruikt 
Simbis op de werkplaats om zijn relatiegegevens en agenda bij te houden.
 
Hij heeft van elke klant en leverancier de adresgegevens op zijn scherm. Hij kan ook de planning van
zijn medewerkers en zijn eigen afspraken zien. Als de aannemer naar een afspraak gaat dan kan hij 
via zijn smartphone in de agenda kijken om bijvoorbeeld een vervolgafspraak te plannen.

Eenmaal thuisgekomen gaat de aannemer na genoten te hebben van de warme maaltijd en nadat die de 
kinderen naar bed heeft gewerkt aan de slag met de boekhouding.

In Simbis maakt hij facturen en voer zijn inkoopnota`s in. Aan de inkoopnota`s hangt hij een datum waarop
deze betaald moeten worden. Als de aannemer crediteuren gaat betalen roep hij in Simbis een lijstje op waar 
staat welke facturen er betaald moeten worden. Hierdoor vergeet hij dus nooit een factuur en betaald jij zijn 
crediteren op de termijn die hij heeft gesteld voor de betreffende factuur.

Tenslotte kan hij in de agenda de planning voor de volgende periode bijwerken en deze later in zijn werkplaats raadplegen en actualiseren.